Producenci
Promocje
Sucha karma dla psa Canun Premium Puppy 4kg
Sucha karma dla psa Canun Premium Puppy 4kg
69,00 zł 59,00 zł
szt.
Sucha karma dla psa Canun Premium Puppy 20kg
Sucha karma dla psa Canun Premium Puppy 20kg
229,00 zł 215,00 zł
Sucha karma dla psa Canun Enervit 20kg
Sucha karma dla psa Canun Enervit 20kg
189,00 zł 169,00 zł
szt.
Sucha karma dla psa Canun Enermix 20kg
Sucha karma dla psa Canun Enermix 20kg
199,00 zł 163,00 zł
szt.
Sucha karma dla psa Canun Complet Daily Maintenance 20kg
Sucha karma dla psa Canun Complet Daily Maintenance 20kg
229,00 zł 210,00 zł
szt.
Sucha karma dla kota Canun Cats Cocktail 4kg
Sucha karma dla kota Canun Cats Cocktail 4kg
55,00 zł 46,00 zł
szt.
Sucha karma dla psa Canun Diary 20kg
Sucha karma dla psa Canun Diary 20kg
189,00 zł 155,00 zł
szt.
Sucha karma dla psa Canun Premium Trabajo z kurczakiem 20kg
Sucha karma dla psa Canun Premium Trabajo z kurczakiem 20kg
199,00 zł 185,00 zł
Zwroty i reklamacje

 

 

ZWROT TOWARU KROK PO KROKU:

1. Wyślij wiadomość na adres kontakt@hauhau.sklep.pl z informacją na temat zwrotu towaru, podaj numer zamówienia.
2.
 Zwracany towar powinien być nowy, nieotwierany, w oryginalnym opakowaniu producenta oraz bez oznak użytkowania.
3. Do towaru prosimy również dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura VAT).
4. Zwrot wpłaty dokonany zostanie przelewem bankowym w przeciągu ok. 3 dni roboczych, licząc od daty przyjęcia zwrotu, ewentualny koszt dostawy jest zwracany wraz z ceną towaru.
5. Koszty odesłania towaru ponosi kupujący.
6. Nie ma możliwości wysyłki paczek „za pobraniem”, bowiem nie mamy technicznej możliwości ich odbioru.
7. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki oraz tempo jej dostarczenia radzimy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania”/„Paczka priorytetowa”.

 

REKLAMACJA KROK PO KROKU:

1. Wyślij wiadomość na adres kontakt@hauhau.sklep.pl z informacją na temat reklamowanego towaru, podaj numer zamówienia.
2.
 Jeżeli dostarczony towar posiada wady, zamawiającemu przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą lub też jego wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony defektów. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera.
3. Reklamacje rozpatrywane są maksymalnie w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), równowartość ceny produktu zostanie przez nas zwrócona bądź też zaoferujemy wówczas inne, dostępne w sklepie towary.
5. Reklamowany produkt jest odsyłany na koszt i ryzyko reklamującego, dlatego też doradzamy wybór pewnego sposobu dostarczenia przesyłki, np. za pośrednictwem firmy kurierskiej, a w ostateczności z tzw. potwierdzeniem nadania.
6. Prosimy o nieprzesyłanie paczek „za pobraniem”, bowiem nie mamy technicznej możliwości ich odbioru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl